close

 

生為一個專業的電腦白痴,我真很想知道

到底為什麼我放的明明就是Blow Your Mind你卻給我分析成New Rules了啊!!!

給我解釋啊,臭Youtube!!!

歌手小資料

Dua Lipa,1995年出生。14歲開始在Youtube上翻唱,是一個Youtube上竄起的歌手。

2015年簽約華納音樂後開始了大量生產單曲,努力創造知名度的生活

2017出了自己的第一張同名專輯《Dua Lipa》,超級洗腦的New Rules就這麼把這個年輕的女歌手推上了英國榜單冠軍的位置

成為了繼Adele之後,第一個稱霸英國榜單的女歌手。

出道四年,成績不凡的她,說真的,除了清點她的知名作品們之外,我真的有點不知道還能寫什麼誒~

但是.....

終於寫到我有歌詞的地方了啊!!!!

我好感動啊!!!!

上歌詞!

歌詞翻譯

I know it’s hot

我知道這很火辣

I know we've got

我知道我們擁有

Something that money can’t buy

金錢買不到的東西

Fighting in fits

為身材努力

Biting your lip

咬緊下唇

Loving too late in the night

烈愛直到夜深

Tell me I’m too crazy

儘管說我瘋了吧

You can’t tame me, can't tame me

你無法馴服我,我無法馴化

Tell me I have changed

儘管說我變了

But I’m the same me, old same me

我從未改變,始終如一

Inside

自我依舊

Hey!

 

If you don’t like the way I talk

如果你不喜歡我的說話方式

Then why am I on your mind?

為什麼我依舊盤據在你腦海

If you don’t like the way I rock

如果你不喜歡我的音樂

Then finish your glass of wine

那喝完酒就滾吧

We fight and we argue

我們爭吵,我們打鬧

You'll still love me blind

你依然盲目的愛著我

If we don’t fuck this whole thing up

如果我們沒把一切搞砸

Guaranteed, I can blow your mind

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

And tonight I’m alive

今夜我存在

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

我保證,絕對令你耳目一新

And tonight I’m alive

 

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah (Mwah, mwah, mwah, mwah)

 

Yeah, I'm so bad

我就是壞

Best that you’ve had

壞的無可取代

I guess you’re digging the show

我猜你也好奇結果

Open the door

打開門吧

You want some more

你知道你想

When you wanna leave, let me know

想離開時記得通知我

Tell me I’m too crazy

儘管說我瘋了吧

You can’t tame me, can't tame me

你無法馴服我,我無法馴化

Tell me I have changed

儘管說我變了

But I’m the same me, old same me

我始終如一,從未改變

Inside

自我依舊

If you don’t like the way I talk

如果你不喜歡我的說話方式

Then why am I on your mind?

為什麼我依舊盤據在你腦海

If you don’t like the way I rock

如果你不喜歡我的音樂

Then finish your glass of wine

那喝完酒就滾吧

We fight and we argue

我們爭吵,我們打鬧

You'll still love me blind

你依然盲目的愛著我

If we don’t fuck this whole thing up

如果我們沒把一切搞砸

Guaranteed, I can blow your mind

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

And tonight I’m alive

今夜我存在

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

And tonight I’m alive

今夜我存在

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

Tell me I’m too crazy

儘管說我瘋了吧

You can’t tame me, can't tame me

你無法馴服我,我無法馴化

Tell me I have changed

儘管說我變了

But I’m the same me, old same me

我始終如一,從未改變

Inside

自我依舊

 

Hey!

 

Mwah!

If you don’t like the way I talk

如果你不喜歡我的說話方式

Then why am I on your mind?

為什麼我依舊盤據在你腦海

If you don’t like the way I rock

如果你不喜歡我的音樂

Then finish your glass of wine

那喝完酒就滾吧

We fight and we argue

我們爭吵,我們打鬧

You'll still love me blind

你依然盲目的愛著我

If we don’t fuck this whole thing up

如果我們沒把一切搞砸

Guaranteed, I can blow your mind

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

And tonight I’m alive

今夜我存在

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

 

And tonight I’m alive

今夜我存在

Ain't a dollar sign

不以錢為名

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

我保證,絕對令你耳目一新

Mwah!

這次之後我一定要學會多存幾個備份啊!可惡!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yt & Yc &St 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()