close

哈囉大家好,我是Yc

今天要為大家帶來

論:如何將備胎之歌唱成無敵放閃歌

其實解答很簡單,把備胎之歌給一對情人對唱即可。

影片為證

警告,以下影片含同志夫妻...夫夫...反正你知道我要說什麼,強力放閃對唱,會擔心眼瞎者,請自行準備墨鏡

歌詞

 

 

 

I won't lie to you

我不會對你說謊

I know he's just not right for you

我知道他不適合你

And you can tell me if I'm off

即使你要我走開

But I see it on your face

我還是能從你讀取你的表情

When you say that he's the one that you want

當你說他就是你要的人

And you're spending all your time

你是在浪費時間

In this wrong situation

在一段錯誤的感情

And anytime you want it to stop

其實你隨時都能結束

 

I know I can treat you better than he can

我知道我能對你更好

And any one like you deserves a gentleman

像你這樣的人值得一個紳士

Tell me why are we wasting time

告訴我為什麼我們要浪費時間

On all your wasted crying

為什麼你要浪費眼淚

When you should be with me instead

明明你應該跟我在一起

I know I can treat you better

我知道我能夠對你更好

Better than he can

好過那個他

 

I'll stop time for you

我願意為你靜止時間

The second you say you'd like me to

停留在你說喜歡我的那一刻

I just wanna give you the loving that you're missing

我只是想給予哪些 你失去的一切寵愛

Baby, just to wake up with you

只是想和你一同甦醒

Would be everything I need and this could be so different

你是我的所有,一切可以變得如此不同

Tell me what you want me to do

告訴我想要我怎麼做

'Cause I can treat you better than he can

因為我可以對你更好

And anyone like you deserves a gentleman

像你這樣的人值得一個紳士

Tell me why are we wasting time

為什麼我們要浪費時間

On all your wasted crying

為什麼你要浪費眼淚

When you should be with me instead

明明你該跟我在一起

‘Course I know I can treat you better

我知道我可以對你更好

Better than he can

好過那個他

Better than he can

好過那個他

Give me a sign

給我個暗示

Take my hand, we'll be fine

握住我的手 一切都會沒事的

Promise I won't let you down

我保證不會令你失望

Just know that you don’t

只要記住

Have to do this alone

你不用一個人面對

Promise I'll never let you down

我保證不讓你受傷

 

 I know I can treat you better than he can

我知道我可以對你更好

And any one like you deserves a gentleman

像你這樣的人值得一個紳士

Tell me why are we wasting time

為什麼我們要浪費時間

On all your wasted crying

為什麼你要浪費眼淚

When you should be with me instead

明明你該跟我在一起

‘ Course baby I can treat you better

我知道我可以對你更好

Better than he can

好過那個他

Better than he can

好過那個他

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    中英歌詞 Yt&Yc&St
    全站熱搜

    Yt & Yc &St 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()