close

最近的野心好像有點太大了~~想做很多事 但是沒什麼心力><

有得就有失 但是一點也不後悔 自己踏出第一步

勇敢去爭取 迎接新的挑戰!!

我相信 High School Musical (歌舞青春) 陪伴著許多人長大~~

永遠都記得 我的一位國中老師將它比喻成歌仔戲XD

他說 阿不就是歌仔戲嗎? 對阿 演一演 唱個歌 再演一演 

其實好像也是真的 阿哈哈

HSM 的第一首歌~~~

不過我覺得是不會有人第一次見面 第一次和唱就唱成那樣吧XD
 

Yc的自製影片!!

覺得她超級厲害的啦!!

HSM1 - Start of Something New

Living in my own world

活在我自己的世界裡

Didn't understand

我並不知道

That anything can happen

當你踏出第一步

When you take a chance

任何事都有可能

 

I never believed in

What I couldn't see

我只相信我親眼所見

I never opened my heart (ooh)

To all the possibilities (ooh)

我從不相信 任何有可能的事

 

I know that something has changed

我發覺 好像有甚麼不一樣了

Never felt this way

從來沒有這種感覺

And right here tonight

就在此時此刻

This could be the start

Of something new

這可能是一個新的開始

It feels so right

To be here with you (ooh)

和你在一起的感覺真好

And now looking in your eyes

凝視你的雙眼

I feel in my heart (feel in my heart)

The start of something new

我覺得 在我的心中 好像有甚麼東西在萌芽

 

Now who'd have ever thought that (ooh)

沒有人想像的到

We'd both be here tonight (ooh yeah)

今晚我們會聚在一起

And the world looks so much brighter (brighter)

With you by my side

你在我身邊 世界都變得明亮了

I know that something has changed

我發覺 好像有甚麼不一樣了

Never felt this way

從來沒有這種感覺

I know it for real

我知道這是真的

 

This could be the start

Of something new

這可能是一個新的開始

It feels so right

To be here with you (ooh)

和你在一起的感覺真好

And now looking in your eyes

凝視你的雙眼

I feel in my heart

The start of something new

我覺得 在我的心中 好像有甚麼東西在萌芽

 

I never knew that it could happen

Till it happened to me

我從來沒想過 直到它真的發生在我身上

I didn't know it before

But now it's easy to see

我本來不知道 現在卻顯而易見

 

It's the start

Of something new

這是一個新的開始

It feels so right

To be here with you (ooh)

和你在一起的感覺真好

And now looking in your eyes

凝視你的雙眼

I feel in my heart

我感覺到我的心跳

 

That it's the start

Of something new

這是一個新的開始

It feels so right (so right)

To be here with you (ooh)

和你一起 感覺真好

And now looking in your eyes

凝視你的雙眼

I feel in my heart

The start of something new

我覺得 在我的心中 好像有甚麼東西在萌芽

Start of something new

The start of something new

這就是一個新的開始

 


歡迎交流~~請多多指教  Yt Nite~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yt & Yc &St 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()