close

新年快樂呀!!!!

昨天吃完年夜飯 就唱歌+打牌到早上 ><

睡了一覺吃完午餐就來趕進度了!!!

歌舞青春系列的第二首~~

HSM - What I've Been Looking For

Ryan:

It's hard to believe

That I couldn't see

真不敢相信 我一直不知道

Together:

You were always there beside me

你一直在我身旁

Thought I was alone

以為我獨自一人

With no one to hold

沒有人支持

But you were always right beside me

但其實你就在我身旁

Sharpay:

This feeling's like no other

這種感覺無可比擬

Together:

I want you to know

我希望你知道

I've never had someone that knows me like you do

沒有人像你一樣了解我

the way you do

沒人像你一樣

I've never had someone as good for me as you

沒有人像你對我那麼好

no one like you

沒人像你一樣

so lonely before I finally found

一直很孤單 直到我真的找到了

what I've been looking for

我一直在等待的

Sharpay:

So good to be seen

很高興能被看見

So good to be heard

很高興能被傾聽

Together:

Don't have to say a word

不用多說甚麼

Ryan:

So long I was lost

我迷失了這麼久

So good to be found

然後被你找到

Together:

I'm loving having you around

很開心你能在我身邊

Ryan:

This feeling's like no other

這種感覺無可比擬

Together:

I want you to know

我希望你知道

I've never had someone that knows me like you do

沒有人像你一樣了解我

The way you do

沒人像你一樣

I've never had someone as good for me as you

沒有人像你對我那麼好

No one like you

沒人像你一樣

So lonely before, I finally found

一直很孤單 直到你發現了我

what I've been looking for

我一直在等待的

Together:
Doo Doo DooDoo
Doo Doo DooDoo
Do Do
Woa-ah-ah-oh

 


歡迎交流~~請多多指教  Yt~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yt & Yc &St 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()