為了BOOM HEADSHOT 做功課囉~

既然是Mashup,那我多翻幾首應該就會知道那些歌詞真正想表達的意思了吧

反正他們我之前介紹過了

我就不廢話了

上歌詞

I'm checking out your Facebook

我檢查妳的臉書

I drive past where you work

開車經過妳上班的地方

You tell me you're my girlfriend

妳說妳是我女友

But are you even on planet earth?

但妳真的還在地球上嗎?

I see you out with your friends but

我知道妳是和朋友出去

Well yo, who the hell is that dude?

但那個男的是誰?

You're not playing with me are you girl?

女孩,妳該不會在玩我吧?

Well hell, I wouldn't put it past you

該死的,為什麼我不驚訝

I hate that you just won't text me

我恨死妳總是不聯絡我

You say you're out with Becky, 

說是要和Becky出去

Why you dress so sexy?

為什麼穿得那麼性感?

I check my text every five seconds obsessing

我每五分鐘就確認一次信箱

That you're in another dude's bedroom undressing

想像妳赤裸的待在另一個男人房中

He's got you pressed on your back

他就這麼壓在妳的背上

It's a wrestling match

玩著所謂的“摔角比賽”

Well anything he's good at

無論他拿手什麼

I'm the best at that

我都才是箇中高手

My heart was broken

我心已死

I was hoping it would be left in tact

以為妳不會失了分寸

So please let's just chat

拜託和我聊聊

Just text me back

給我回傳啊!

 

[Chorus: Benatar]

 

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

Crazy

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

[Verse 2: PuffPuff Humbert]

 

I refresh your Facebook

我刷新妳的臉書

Analyze all your wall posts

分析妳每則動態

Why'd you leave a smiley face on that one dude's page

妳怎麼留了個笑臉給那個男人

Or whatever you call those

我才不管妳叫他們什麼

The fact that you flirt with

事實是妳在和他們調情

That dirty rat that you work with

妳那個卑鄙的小人同事

I feel the love boat sinking

我感覺這艘愛的小船已經沉沒

I'm trying to bring it back to the surface

但我還是想將它拉回來

Why do you keep pictures of your ex around?

為何妳還留著前任的照片

You think he's better than me?

妳覺得他比我好?

Why you letting me drown

為什麼還要跟我在一起

In my own imagination that I face when I'm alone

當我一個人時,總必須面對各種猜想

I'm going to wait until you sleep

以至於妳睡著以後

And then I'm going through your phone

我偷偷開了妳的手機

'Cause I don't believe you when you tell me he's only a friend

我不相信妳所謂的“他只是朋友”

I'm not possessive, I'm depressed you let me feel lonely again

才不是因為佔有慾,只是妳總令我寂寞

So I'm sitting in my bedroom checking your Facebook

所以我待在房間,滑著妳的臉書

Checking your Facebook

滑著妳的臉書

Text me back

給我回傳啊!

[Chorus: Benatar]

 

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

Crazy

瘋狂

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

[Bridge: PuffPuff Humbert]

 

I had a dream that I killed you

我夢見我殺了妳

I'm not certain what it means

我也不知道那是什麼意思

I didn't say that I would do it

我不會真的去做

I said it was a dream

說了那只是個夢

Anger is the lone emotion flowing through my veins

憤怒是道貫穿靜脈的強烈情緒

Knowing you I may spend the night

我大概花了一整夜在了解妳

Going through some pain

為此經歷了些許痛苦

Call me insane call me obsessed

說我瘋狂,說我執著

The fact remains that I will rage

令我憤恨的事實依舊不被抹去

Unless you text me back

直到妳給我回傳!

 

[Chorus: Benatar]

 

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

 

Oh-oh-oh-oh-oh-oh

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

 

Oh-oh-oh-oh

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

 

Oh-oh-oh-oh-oh

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

 

[Outro: Benatar]

 

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

I wasn't crazy

我並沒有瘋

Until I met you

直到遇見妳

arrow
arrow
    文章標籤
    中英歌詞 Yt&Yc&St
    全站熱搜

    Yt & Yc &St 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()